Necessitem voluntaris per la campanya de fruita a l’escola

Aquest any de nou la nostra escola ha estat seleccionada per a participar dins el PLA DE CONSUM DE FRUITA A L ́ESCOLA, una iniciativa de la Unió Europea que es fa efectiva per una acció coordinada dels Departaments d ́Agricultura, Salut i Ensenyament.

Es pretén potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants, com ara augmentar el consum de fruita i verdura, llegums, aigua i joc actiu i reduir el consum de llaminadures, begudes resfrescants, brioxeria i videojocs sedentaris.

De manera gratuita cada mes ens faran arribar 4 tipus de fruites i/o hortalisses, que haurem de distribuir entre l ́alumnat a l ́hora de l ́esmorzar incentivant així el seu consum i per això ens cal la teva ajuda, per preparar tot això pel seu consum.

ET NECESSITEM!!!!

ELS DIES 24 I 25 DE NOVEMBRE COMENCEM AMB LA CAMPANYA

A LES 9H TOTHOM QUE PUGUI DONAR UN COP DE MÀ L ́ESPEREM AL LOCAL DE L ́AMPA.

captura-de-pantalla-2016-11-21-a-las-14-13-45