Projecte de millores als patis de l’escola

Benvolgudes famílies;

Els centres educatius s’han d’anar adequant a les necessitats que els infants demanen i és per això que s’estan duent a terme un seguit de millores per tal de garantir el bon estat de la nostra escola. Des de l’AMPA us volem fer partíceps del que considerem és el projecte de més envergadura que es vol portar a terme:

Dintre d’un projecte d’adequació que és més ampli, una de les prioritats que trobem és poder garantir l’ombratge als patis del centre.Aquesta és una problemàtica que pateixen directament els nostres infants quan arriben els mesos de calor.

Al curs passat, L’AMPA ja va fer una plantada d’arbres al pati de petits que enguany volem ampliar al de grans per tal de garantir l’ombratge a tot el centre. Treballem conjuntament AMPA, Escola i Ajuntament per poder dur a terme totes les millores possibles dintre dels limitadissims recursos dels que disposem.

Des de l’escola s’ha incentivat a la participació per tal que siguin els mateixos infants qui expressin com volen que sigui el seu espai d’esbarjo. Arran d’aquesta iniciativa, una representació de nens i nenes van anar a l’ajuntament per exposar a l’alcalde les idees recollides.

Tot seguit us adjuntem un escrit publicat al facebook de l’ajuntament on es fa entrega d’aquestes propostes:

A la tarda, hem rebut amb l’Isidre, l’alcalde, el delegats de les clases de primaria de l’escola, que, en representacio de tots els seus companys, ens han presentat unes propostes de millores pels patis de l’escola.
Papereres per a recollida selectiva, sorra tova pel par, manteniment taules picnic, pissarra per exterior, rocodrom horizontal, xarxes per les porteries, pintar linies pista, alguna altra font, i alguna altra proposta prou curiosa que, sense dubte, passarem a estudiar amb els serveis técnics i intentarem anar proporcionant cada una d’aquestes peticiones, sempre dintre de les nostres limitades posibilitat.

img-20161116-wa0006 img-20161116-wa0004 img-20161116-wa0005

Teniu a la vostra disposició el projecte al local de  l’AMPA .

Gràcies per la vostra col.laboració.

AMPA ESCOLA SANT CLIMENT

Joan Martínez