Llibres de text curs 2021-2022

pots descarregar el llistat en aquest enllaç

Com fer la comanda llibres 2021 – 2022

Aquest any l’AMPA ha cedit la tasca de subministrament de llibres del curs 2021 – 2022 a El Teu Quiosc de Sant Climent de Llobregat.

En els següents links teniu un formulari d’accés a la comanda dels llibres per a cada curs:

1r primària  Link llibres 1r 3r primària Link llibres 3r 5è primària Link llibres 5è
2n primària Link llibres 2n 4t primària Link llibres 4t 6è primària Link llibres 6è

Feta la comanda, el pagament es pot realitzar via Bizum indicant com a concepte el nom complet del nen i el curs al següent telèfon: 600366170

Exemple:

Concepte: Gloria Garcia López 1r

O presencialment, amb targeta o efectiu, a l’establiment del Teu Quiosc, i presentar el carnet de soci/a del curs 2021-2022.

Del dia 14 al 18 de juny en el següent horari: de 9 a 14 i de 5 a 8.

Per validar la comanda s’haurà d’enviar un justificant de pagament al següent correu: elteuquiosc@gmail.com

*A partir del 18 de juny, no s’acceptaran noves comandes a través d’aquests links. Passada la data, podeu venir al local de El Teu Quiosc i consultar-ho amb nosaltres.

El primer dia d’escola els infants trobaran el seu paquet de llibres a l’aula corresponent (o la setmana abans segons l’opció d’entrega escollida al formulari).

Per tenir el 15% de descompte a la comanda de llibres com a família sòcia de l’AMPA, heu d’haver pagat la quota de soci/a del curs 2021-2022, abans de fer la comanda al quiosc.

El carnet de família sòcia del curs 2021-2022, us arribarà via mail.

Us deixem aquí l’enllaç de com us podeu fer soci/a de l’AMPA:

Moltes gràcies!