Informació sobre els llibres del curs 2015-2016

Estimades famíles,

Els llibres del curs vinent es vendran els dies 7 i 8 de juliol de 10.30 a 14 i de 16 a 18 a l’escola. La venda la farà ABACUS igual que l’any passat i ens ofereix descomptes de fins al 20% respecte el preu de venda oficial. A més ens donen l’oportunitat de pagar en efectiu o en tarja.

Les famílies que tinguin cognoms entre les lletres A i M poden adquirir-los el dimarts dia 7 i les de la N fins a la Z ho poden fer el dimecres dia 8 de juliol.

Per poder beneficiar-se dels descomptes que ofereix ABACUS, cal ser soci de l’AMPA. Per això els dies de la venda estarem allà mateix i podreu pagar la quota de 20€ per família en efectiu.

llibresdetext

RESUM

Dies de venda de llibres:

DIMARTS 7 DE JULIOL (10.30 a 14h) (16 a 18h):  A – M (Cognom alumne)

DIMECRES 8 DE JULIOL (10.30 a 14h) (16 a 18h): N – Z (Cognom alumne)

PAS 1 Anar a la taula de l’AMPA Quota AMPA  20€/familia (efectiu)
PAS 2 ABACUS (cal ensenyar el rebut del pagament de la quota de l’AMPA per beneficiar-se del descompte) Llibres de text Preus segons llistat

(efectiu o targeta)

Aquí teniu el document amb el llistat de preus de llibres per curs.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!