Llibres de text curs 2019-2020

Aquest any l´AMPA ofereix un 20% de descompte a les famílies sòcies comprant els llibres amb COMERCIAL GIRONA, i sense descompte a la resta de famílies de l´Escola.

Us adjuntem les intruccions i el llistat de llibres de text per al proper curs :

• Com funciona i qui pot accedir al servei?

Comercial Girona, la distribuïdora de llibres contractada, prepararà lots amb els diferents llibres necessaris per al curs per a totes aquelles famílies que desitgin adquirir-los.

• On efectueu la reserva i quan?

Podreu adquirir els llibres a través de la pàgina web de la distribuïdora. Les dades per accedir-hi i el termini en el qual podreu fer la compra són:

www.comercialgirona.cat/comandes
  CODI CENTRE: CLIMENTC0114
  TERMINI D’ACCÉS: del 17 al 30 de Juny

• Quin és el procediment?

Caldrà accedir a la web de la distribuïdora mitjançant l’adreça que us hem facilitat.

En primer lloc, us haureu de registrar com a pares, mares o tutors dels alumnes i crear el vostre compte indicant les vostres dades de contacte i una contrasenya. Això us permetrà consultar les comandes que hàgiu efectuat sempre que vulgueu i durant el termini indicat.

Seguidament, podreu seleccionar el curs que farà el vostre fill/a i els llibres i folres que desitgeu adquirir; tot indicant si els voleu adquirir com a socis de l’AMPA o com a no socis.

Finalment, es demanarà que seleccioneu l’adreça de lliurament, indiqueu el nom de l’alumne/a i que efectueu el pagament.

• Teniu algun avantatge si sou socis de l’AMPA?:

Els socis de l’AMPA  gaudiran d’un descompte sobre el preu de venda al públic dels llibres que constarà aplicat en els preus de la web.

• Podeu demanar els llibres folrats?:

Si voleu els llibres folrats (en les ocasions que així es pugui), caldrà que també seleccioneu a la vostra comanda els folres dels llibres que adquiriu. Es tracte d’un folre de plàstic termo-segellat a mida del llibre. El servei de folrat té un cost de 2.00€/unitat.

• Quins mètodes de pagament hi ha?

Tindreu dues opcions a escollir:

• Targeta de crèdit/dèbit.
  • Mitjançant una transferència bancària o per caixer automàtic al compte de LA CAIXA ES57 2100 0002 5602 0198 2620 fins el dia 29 de Juliol.

Aquesta darrera opció us permet FRACCIONAR el pagament; és a dir, podeu efectuar tants ingressos com vulgueu; sempre i quan, el dia 29 de Juliol hagi quedat tot pagat.

És important que al fer qualsevol pagament indiqueu el NOM i el CURS de l’alumne/a o bé EL NÚMERO DE COMANDA.

• Com rebreu els llibres?

Tindreu dues opcions a escollir segons si seleccioneu les despeses addicionals de transport:

• Opció 1: Els llibres encarregats i pagats, us els lliurarem a l’escola i els vostres fills/es els trobaran a l’aula a l’inici de curs. (En aquest cas, NO s’han de seleccionar les despeses de transport; doncs els cost de l’enviament és 0€)
  • Opció 2: Rebre els llibres directament a casa vostra. Aquesta opció té un cost de 6€ per comanda. (Aquí si HEU de seleccionar les despeses d’enviament).

En el cas que algun llibre estigui esgotat en el moment de l’entrega, aquest es cobrarà i es lliurarà directament als alumnes a classe, per tant no tindreu la molèstia d’anar diverses vegades a adquirir-los.