Extraescolars

Proposta d’activitats extraescolars per al curs 2023-2024:

Amb la intenció de preparar el curs 2023/2024 cada any posem a la vostra disposició les propostes d’activitats extraescolars.

El proper dilluns 18 de setembre es reiniciaran les activitats extraescolars en l’Escola Sant Climent. L’avançament de l’inici de les classes lectives i la supressió de les jornades intensives de setembre, ens ha portat a fer aquesta proposta d’inici d’extraescolars abans i a ajudar d’una banda, als infants, per a desenvolupar abans les seves activitats preferides, i a les families, per col·laborar en la conciliació laboral.

La oferta d’aquest any, similar al curs anterior però on s’han afegit algunes noves activitats que són demandes de les famílies o propostes de l’empresa gestora de les extraescolars que permet brindar un ventall ampli i atractiu per a totes les edats.

IMPORTANT:

Les activitats poden presentar alguna modificació en el moment del tancament de les inscripcions segons participació final.

Recordeu que per fer ús d’aquest servei prèviament haureu de fer-vos socis de l’AFA: Fes-te soci! .

Activitats gestionades per Paido en el curs 2023-2024:

Informació extraescolars 23-24_proposta

Inscripcions:

Període per inscripcions resta obert des de juliol fins a inicis de setembre (data a concretar.

Reunió Presencial: Pendent de data, a inici de setembre en horari de tarda

APP: Tellfy. Recomanem la seva descàrrega ja que aquesta aplicació es farà servir per les comunicacions entre Paido i les famílies.

Online: Versió escritori

+ Inscripció Online serveis d’extraescolars o acollida

Per inscripcions a les activitats de STP, KIDS&US o Natació al EE.LLOR, us haureu de dirigir directament a les seves oficines.