Associa’t a l’AFA Escola Sant Climent

Què costa ser soci/a de l’AFA?

Per ser soci/a de l’AFA Escola Sant Climent només cal pagar una única quota anual de 25 € per família.

Totes les famílies sòcies de l’AFA poden implicar-se més directament i de forma voluntària a les diferents comissions que la formen (Extraescolars, Menjador, Festes, Comunicació, Inclusió, Patis i hort…). Sempre serà important la teva aportació !

Quins beneficis tinc per ser soci/a de l’AFA?

Ser soci/a de l’AFA aporta grans beneficis. Entre ells destaquem:

1. Participació
    Les teves idees compten i formar part de l’AFA et permet participar d’una forma directa amb l’Escola i en les activitats que s’organitzen.
  2. Informació
    Que no t’ho expliquin! Participa i estigues informat de primera mà dels assumptes que concerneixen a l’Escola dels teus fills.
  3. Activitats extraescolars
    Treballem per oferir que els nostres fills/es gaudeixin d’activitats extraescolars de qualitat, com a complement als seus coneixements.
  4. Servei d’acollida
    Per ajudar a conciliar la vida laboral amb la familiar, l’AFA Escola Sant Climent posa a disposició de totes les famílies sòcies de l’AFA el servei d’acollida d’infants més matinadors que arriben al centre educatiu abans que comenci l’horari lectiu, a partir de les 8h.
  5. Participar dels tallers que organitza l’AFA.

Com fer l’alta de soci online?

1. Cal abonar la quota anual mitjançant transferència bancària al CC de l’AFA (NO és el mateix que el de l’escola!).
    Banc Sabadell (IBAN) ES80 0081 1692 3600 0100 6011
    Concepte: cognoms dels infants.
    Import: 25€
  2. Ompliu el formulari d’inscripció on-line, adjuntant el justificant de la transferència

Si necessites suport per fer l’alta de soci, envia’ns un e-mail a comunicacio.ampaesc@gmail.com

Us enviarem per mail la confirmació d’inscripció com a família sòcia, que serà necessari el proper curs per poder fer activitats extraescolars, fer acollida, participar en tallers i activitats organitzades per l’AFA.

Formulari d’inscripció online