Arriven els patges a l’Escola Sant Climent

Benvolgudes families,

Un cop mes arriba el Nadal, com alguns ja sabreu arriben els Patges a l’Escola. Hem de preparar la decoració al gimnàs, a més de les bosses de xuxes i necessitem voluntaris.

Es per això que us convoquem els següents dies per a fer les bossetes de xuxes que entregaran els Patges als nostres fills i filles:

Dimarts dia 15  de 15 a 16.30h
Dimecres dia 16 de 15 a 16.30h.

A més, també us convoquem la nit del 21 de desembre a les 21h a l’Escola per a muntar la decoració pels patges. Cadascú pot portar alguna cosa per sopar i compartir amb els companys.

Si us animeu, podeu enviar un email a ampaescolasantcliment@gmail.com o venir directament al local de l’AMPA els dies indicats.

Recordeu que aquesta activitat agrada molt als nens, però per realitzar-la necessitem la vosta ajuda. A més, ens ho passarem molt bé!!

US HI ESPEREM !!!

La Junta.