Menjador

L’escola té  cuina pròpia, per tant el dinar s’el·labora dins de l’escola.

Menú

Els menú s s’actualitzen mensualment aquí, i s’exposen també  al taulell d’anuncis de l’escola i a la pròpia web del menú  del petit.

Servei de catering

L’empresa encarregada de la gestió del servei de menjador és El Menu del Petit, tant de la proposta nutricional com del monitoratge i activitats a l’hora del pati.

La coordinadora del servei és la Raquel Juárez. L’horari d’atenció a les famílies de 9h a 10h de dilluns a divendres al menjador de l’escola. El seu telèfon de contacte és 647 87 64 54.

L’horari del servei de menjador és de 12.30h a 15h.

Preus i formes de pagament

Els preus del servei de menjador son els mateixos tant a infantil com a primària.

• Usuaris fixes – 6,07€/dia
    Els usuaris que es quedin a dinar 3, 4 o 5 dies a la setmana, se’ls passarà un rebut pel banc.
    Als mesos de setembre i juny el rebut es passarà  a finals de mes, i als altres mesos es passarà  a l’inici de mes fent un càlcul dels dies lectius del mes i abonant les absències. Aquestes s’han de comunicar abans de les 10h. Si han estat comunicades dins del termini s’abonarà  6.07€/absència a les famílies.

• Usuaris esporàdics – 6,60€/dia
    Les famílies que vulguin fer ús del menjador de forma esporàdica ho hauran de fer a través de tiquets.
    Aquests es paguen al caixer automàtic de La Caixa mitjançant un codi de barres que us facilitarà la coordinadora. S’han de treure de 5 en 5. Amb el resguard de pagament, la coordinadora us els bescanviarà  per tiquets, que podreu fer servir durant tot el curs, no caduquen.