REUNIÓ AMPA 4.12.2018

Hola Famílies, us fem cinc cèntims de què  s’està coent a l’Ampa en aquests moments, que viu dies intensos vora el Nadal:

COMISSIÓ MENJADOR

• S’afegeixen 2 mares més a la comissió .
  • Explicació del projecte Circuits Curts en el que participarà  l’escola, on es pretén potenciar els aliments de proximitat i millorar la qualitat dels aliments dels nostres infants.
  • Projecte d’aprofitament del menjar: una mare de 2n ens introdueix en aquesta proposta. La comissió de menjador estudiarà la proposta i la presentarà a l’escola en cas de viabilitat.
  • Es marca com a objectiu buscar el motiu de les queixes per part d’algunes famílies a les últimes setmanes.

COMISSIÓ DE FESTES

1. Cinema solidari per La Marató  de TV3:
    • Es proposen 2 pel·lícules, la decisió final serà del col·legi.
    • El donatiu serà  de 3€/persona i s’inclouen crispetes. Els petits han d’anar acompanyats d’un adult.
    • Es durà  a terme a dues sales de l’escola: menjador i sala polivalent
    • Dia 14 a les 15h es necessiten voluntaris per al muntatge de les sales i altres
  2. Nadal, dia 20.12.2018 aprox 20h muntatge de l’escenari per rebre els patges. Hi haurà  sopar de germanor entre els voluntaris del muntatge.
    Es concreten les dates i horaris per realitzar les bosses de llaminadures que rebran aquest dia els/les alumnes. Dia 17 a les 9h i dia 18 a les 15h.
  3. l’Ampa continua destinant 40€ per classe per al desenvolupament de les activitats dels patges.
  4. CONCURS POSTALS DE NADAL
  5. El regal per als guanyadors del sorteig de la postal de Nadal serà una targeta regal de LA CASA DEL LLIBRE.

COMISSIÓ MIXTA REFORMA HORÀRIA

• La formen 6 famílies
  • Primera reunió: 14.12.2018, 12.30h. La Presidenta de l’AMPA intervindrà  a la reunió  inicial.

COMISSIÓ DE COMUNICACIÓ

• Amb la idea d’arribar a un major nombre de famílies, es proposa i s’acorda ampliar la presència de l’AMPA a xarxes socials. Actualment l’Ampa és present a facebook i s’obriran nous perfils a Instagram i Twitter. Els canals de difusió de l’ampa seràn:
    • Web AMPA
  • S’acorda publicar un resum de les reunions a la web de l’AMPA, a part de la publicació de l’ordre del dia de la reunió que ja es va acordar en la reunió del mes passat

COMISSIÓ DE PATIS I HORT

• Es preguntarà  a l’escola com es que les joguines que vam comprar per al sorral del pati encara no han sortit de la caixa.
  • S’organitzarà  una jornada familiar per a realitzar un jardí vertical
  • L’Ajuntament col·locarà  l’ombra al pati infantil i es preguntarà  als experts com és que els arbres plantats al pati gran no creixen com cal.

COMISSIÓ D’EXTRAESCOLARS

• De cara al curs 2019-2020 finalitza el contracte amb l’actual empresa gestora de les activitats extraescolars. Es treballarà a la renovació  o incorporació d’altres empreses per tal de disposar de 2-3 propostes i escollir la que millor s’adapti a les necessitats de la nostra escola.
  • Per tal de trobar l’activitat que millor s’adapti als nostres infants, es proposa de fer periòdicament “classes de prova” en format de festes, jornada de portes obertes, exhibicions…
  • Hi ha queixa de falta d’informació interna de com es duen a terme les activitats de dansa infantil i escacs. Solucionar aquesta incidència serà  un dels requisits per a les noves propostes de l’any vinent.

propera reunió: 15 de gener, 19.30h