Reunió mensual d’octubre

COMISSIO DE FESTES

El 31 d’octubre es fa taller panellets amb pagament de 3euros per família sòcia i 5euros per família no sòcia.

Queda anul.lat taller de fanalets, ja que a la biblioteca realitzaran el mateix.

COMISSIÓ DE SISÈ

Berenars es vendran a la porta del cole i es faran al local de l’AMPA, sempre amb una persona amb titulació de manipulador/a d´aliments.

A la festa major d’hivern els alumnes de sisè posaran una paradeta de polseres fetes per ells a la plaça.

COMISSIÓ DE MENJADOR

La nova ubicació del menjador de P3 funciona bé i dormen a l’aula de música.

La reunió de menjador d’inici de curs va ser poc engrescadora i amb assistència de poques famílies, ho faran arribar a l’empresa gestora del servei.

COMISSIÓ D’EXTRAESCOLARS

Hi ha 210 alumnes inscrits

Judo es desdobla en 2 torns

Les activitats proposades al cicle infantil no surten per no tenir prou inscripcions

Ioga no surt tampoc.

Es demana a l´empresa que faci informe trimestral.

A finals de mes es farà” la setmana de l´amic”.

CARNETS

Es comença a segellar i entregar carnets nous, es fa graella amb membres ampa per la gestió.

COMISSIÓ DE COMUNICACIÓ

S’exposa decàleg de funcionament xarxes socials, grup difussió i web

COMISSIÓ DE PATIS

Pressupost del bulder 4109 euros amb IVA + 340 firma arquitecte.

Serveis territorials insta a l’Ajuntament.

COMISSIÓ DE DESCOMPTES

Hi ha nous descomptes per aquest nou curs que es publicaran a les xarxes i al taulell d’anuncis.

DUBTES I PROPOSTES

La comissió de la reforma horària recorda els objectius i la feina plantejada durant aquest any. Hi ha la intenció de fer una reunió per a les famílies per explicar en quin punt es troba. A finals d’octubre es farà una reunió amb AMPA/escola per organitzar tota la informació i explicar a les famílies.

Es comentarà amb PAIDO tema calaixera per a ells, ordinador, destructora de papers i carretó de la fruita.

De cara al proper consell escolar AMPA aportarà: la manca d’informació referent a la metodologia i els recursos disponibles dins l’escola, donar valor al fet de ser una escola inclusiva, la gestió dels patinets: posició de l’AMPA: és inassumible aportació econòmica i el gabinet jurídic de la FAPAC recomana la instal·lació fora del recinte escolar per no tenir cap responsabilitat jurídica.

De cara a les xerrades educatives l’AMPA proposa: gestió de conflictes, com acompanyem les famílies en el treball per projectes (mètodes de treball).

Propera reunió 5 de novembre a les 19.30h