Reunió mensual de desembre

Comissió de Fruita
La fruita arriba al gener per falta de proveïdors. Després del pont de desembre es comunicarà a les famílies dels canvis. L’escola s’ofereix per ajudar a la difusió.

Comissió d’extraescolars
S’inicia patinatge artístic amb 5 alumnes.

Es realitzarà la festa del tió amb un regalet amb els alumnes d’extraescolars.Pressupost assumit per Paidoesport

Paidosport gestionarà el cobrament de la quota com a família sòcia de l’AMPA, a les famílies que fan ús del servei d’acollida o d’extraescolars i encara no l’han fet efectiva.

Comissió d’horts
La jornada de bricolatge es valora positivament però un fracàs a nivell de participació de les famílies. La comissió insisteix que s’ha de revalorar el dia de fer aquesta jornada, es proposa fer-ho en dissabte però és l’escola qui proposa el dia i la hora. També es planteja que l’any vinent l’escola podria explicar el projecte de l’hort, quins objectius té i com participen els alumnes.

Tema bulders i rocòdrom no prospera perquè des de el departament no ho troben adequat, cal explicar-ho així als alumnes

Comissió de festes
Es valora positivament l’activitat que l’AMPA va fer per la Festa Major però amb menys participació de famílies.

El dijous 12 de desembre està programat fer un cinema solidari per la marató de TV3.

La propera setmana es demanarà la col·laboració de les famílies per a preparar l’arribada dels patges reials.
L’escola ha enviat un mail informant d’una nova proposta més cerimoniosa per l’arribada dels patges reials, amb l’arribada dels patges a la plaça a cavall.
El tema de les llaminadures s’està gestionant.
Tenim 200 gots de paper per la xocolatada de nadal, es demanarà a l’escola que posin una paperera de paper per llençar-los.

Comissió del menjador

Es llegeix el missatge de traspàs de la comissió del menjador.

S’expliquen els canvis dels plats que s’afectuaran aquest mes i les activitats d’aquest mes.
Queda pendent valorar si es farà el plat preferit al gener.

Propostes i inquietuds
Sorgeix el debat de la imatge que ofereix l’AMPA per la falta de participació i ens qüestionem perquè no arribem a les famílies.

Han arribat diversos mails a l’AMPA:
Una família proposa participar a un concurs Apilo de l’escola inscripcions a partir de 25/11 al 28/02.
L’objectiu és tenir un punt a l’escola per recollida de piles. L’AMPA està d’acord en participar i ho parlarà amb l’escola.
Una família exposa la seguretat de la porta de l’entrada. S’explica el que es va comentar al consell escolar sobre aquest incident i les mesures que s’han pres. L’escola ha posat un cartell perquè les famílies i el col·lectiu educatiu s’assegurin que la porta quedi tancada.
Una família s’exposa que al final del camí de l’escola hi ha unes pedres que es desprenen i poden causar accidents. Ha fet una instància a l’ajuntament perquè ho resolguin. L’AMPA l’ha convidat a manifestar aquesta inquietud a la reunió mensual de l’AMPA.
Tema llibres: l’empresa ens abona 46 euros i ja valorarem què farem amb aquests diners. S’ha comunicat a la comissió de llibres.

Es torna a plantejar el canvi de nom a AFA (Associació de famílies d’alumnes)
S’ha de plantejar en assemblea i modificar els estatuts.

Torna a sortit el tema de la quantitat d’informació a comunicar als grups de famílies.

Consell escolar
Trapàs de la reunió
Seguretat dels autocars: una família sol·licita acollir-se a que l’escola autoritzi per transportar en vehicle privat el seu fill/a si no s’assegura el transport amb subjecció de 3 punts. L’empresa contractada compleix la normativa
Projecte de convivència: es presenten els objectius i els indicadors d’avaluació.C