PROPOSTA DE CANVI DE L´HORARI ESCOLAR CURS 2018-2019

PROPOSTA CANVI DE L´HORARI ESCOLAR curs 2018-2019

Des de l´AMPA us volem fer arribar una informació que creiem que totes les famílies del Centre han de saber.

Juntes anteriors a la de l´AMPA actual van proposar un canvi a l´horari escolar. En aquell moment no es va dur a terme.

Enguany l´Escola vol presentar de nou una reforma en l´horari al Consell Escolar, perquè sigui aprovat o no.

Avui ha sortit la normativa per poder dur a terme aquest canvi.

Feu click al  link, us dirigeix a la web de  l´Escola  i veureu  l´explicació.

Nosaltres des de l´AMPA proposem una ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA el proper DIVENDRES 15 DE JUNY a les 18h AL MENJADOR DE L´ESCOLA perquè els socis puguin votar i així poder establir quin serà el vot de la nostra representant en el Consell Escolar.

Hi haurà servei d´acollida.

Recordeu que en cas de no poder assistir podeu delegar el vostre vot en un altra família sòcia de l´AMPA.Feu click aquí per descarregar document de delegació de vot, que haureu de portar a l´assemblea emplenat.

US ESPEREM A L´ASSEMBLEA!!!!