POSTALS DE NADAL

L´AMPA aquest any us proposa ajudar-nos a fer la postal de Nadal de l´AMPA.

Si t´agrada dibuixar i les manualitats, participa-hi!!!

BASES

1- Hi poden participar alumnes d´ Educació Infantil, cicle inicial, cicle mitjà, i cicle superior, socis/es de l´AMPA.

2- Es pot presentar un dibuix per nen.

3- El contigut de la postal haurà de ser original i inèdit.

4- Cal presentar el dibuix sobre cartolina blanca, de mida A5, (mig full , 15cm*21 cm).

Per una sola cara i utilitzant la tècnica que es vulgui

Cal que al dibuix figuri BONES FESTES 2018

5- El termini de recepció dels originals serà del 26 de novembre al 10 de desembre

Darrera del dibuix s´haurà de posar el nom complert de l´alumne i el curs.

Els dibuixos es posaran dins la bústia de l´AMPA.

Per ordre d´entrega es posarà un número a cada postal, i aquest número serà el que es farà servir pel sorteig

6- L´AMPA donarà un obsequi per cicle, es a dir a les quatre postals que sortin del sorteig.

7- El resultat del sorteig s´anunciarà el 14 de desembre al Facebook de l´AMPA, a la web www.ampaescolasantcliment.com , i al Whatsapp dels grups de classe.

8- Les 4 postals juntes s´utilitzaran per felicitar les festes a les famílies del centre, entitats del poble i col.laboradors de l´AMPA. I s´exposaran a la vitrina de l´AMPA.