La fruita a l’Escola

Benvolgudes famílies,
Us informem que durant aquest curs continuarem participant en el Programa Escolar de Fruites i Hortalisses convocat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, com ja fa 5 cursos. És un programa pel que apostem de forma conjunta Escola i AMPA, ja que té com a objectiu promoure una alimentació saludable entre els infants. Cada mes, de desembre a juny i durant 2 dies consecutius, la Generalitat envia fruita fresca a l’Escola per a l’esmorzar de les nenes i dels nens.
Per poder preparar i repartir la fruita necessitem la col·laboració de 5 famílies d’infants de l’Escola, a més de les persones de l’AMPA que coordinen el programa, en horari de 9 a 10h. Per facilitar l’organització, la idea és que les famílies voluntàries col·laborin 1 sola vegada al curs, amb el següent calendari:
desembre 2n
gener 3r i 4t
febrer 6è
març 1r
abril P3
maig P4
juny P5 i 5è

L’AMPA informarà dels dies del mes en els que arriba la fruita a través del grup de difusió de WhatsApp de la classe a la que li correspongui la col·laboració. Les famílies voluntàries s’apuntaran a través del grup de difusió i el representant de l’AMPA ho traslladarà a la Comissió de fruita. Recordeu que no cal que sigui la mare o el pare, poden ser àvies i avis, tietes i tiets, germanes i germans grans,… Si alguna família pot col·laborar un mes diferent a l’assignat per a la seva classe, ho pot fer.

Us engresquem a participar-hi!!!