Inici de les activitats extraescolars

Amb les inscripcions tancades, ja tenim configurat la graella d’activitats extraescolars que s’iniciaran el proper dimarts 1 d’octubre.

En el quadre adjunt us fem arribar quines activitats ja disposen del mínim d’inscripcions. Durant la tarda del dijous, fins dilluns, publicarem els llistats d’inscrits a cadascuna d’aquestes activitats i podreu comprovar si hi ha cap incidència o error. Si fos així, preguem que us adreceu amb Saray en horari d’atenció (8 a 9:15h en acollida, o 16 a 18h en l’oficina de l’AMPA), amb l’oficina de Paido ( Carrer Lluís Companys, 1 – 3, Local 5, Viladecans, Tel. 936378538 ) o a traves de santcliment@paido.org.

Als inscrits per a la resta d’activitats, que encara no tenen un mínim per poder iniciar-se, es contactarà amb ells per tal de valorar opcions i buscar una solució específica en cada cas. Aquestes activitats són:

• Ioga
  • Patinatge Artístic
  • Robòtica
  • Iniciació al Ball
  • Dansa
  • Teatre
  • Psicomotricitat
  • Expressió Corporal

Aquestes activitats que no s’inicien amb la resta a partir d’octubre no vol dir que es descartin ja que queda obert a noves incorporacions que li puguin donar la possibilitat de regular la seva situació, o, fins i tot, es podrien convertir en tallers (activitat puntual o de curta durada per fer el tast de les mateixes).

Així mateix, hi ha unes activitats que s’inicien sense el mínim però que tenen prou participació i que Paido assumeix per afavorir la seva creació sempre que no hi hagi baixes en les mateixes i esperant altes posteriors. Parlem de:

• Timbals (6 inscrits)
  • Zumba (4 inscrits)
  • Iniciació esportiva (6 inscrits)

Finalment, volem fer esment a dos activitats amb particularitats:

• Judo: Els monitors de les activitats valoraran amb els grups si es proposen dos grups i per tant, dos franges horàries (16:30 a 17:30 y 17:30 a 18:30) o només una. S’informarà a les famílies si es procedeix d’una o un altre fórmula.
  • Escacs: No hi ha prou participació per separar els grups segons la proposta d’edats que s’havia plantejat (d’infantil a 2n i de 3è a 6è). Així i tot, es planteja un únic grup amb tots els infants agrupats en horari de dilluns i es treballarà internament els continguts a treballar cadascú.