2a. Edició “Postals de Nadal 2021”

Aquestes són les bases de la 2ª. Edició Postals de Nadal 2021 que organitza l’AFA

1- Hi poden participar alumnes d´ Educació Infantil, cicle inicial, cicle mitjà, i cicle superior, socis/es de l´AFA.

2- Es pot presentar un dibuix per infant.

3- El contigut de la postal haurà de ser original i inèdit.

4- Cal presentar el dibuix per una sola cara i utilitzant la tècnica que es vulgui.

5- El termini de recepció dels originals serà fins el 10 de desembre 2021.

S’enviarà una foto del dibuix per mail a: festes.ampaesc@gmail.com, afegint en el mail el nom de l’infant i el curs.

6- L’AFA farà un sorteig entre totes les postals rebudes i entregarà 2 xecs regal de la llibreria NOU RALS de Viladecans.

7- El resultat del sorteig s’anunciarà el 15 de desembre 2021 a les XXSS de l’AFA, a la web www.ampaescolasantcliment.com , i al Whatsapp dels grups de classe.

8- Les postals guanyadores del sorteig poden ser utilitzades per felicitar les festes de Nadal i l’Any Nou  a les famílies del centre, entitats del poble i col.laboradors/es de l’AFA. Totes les postals poden ser publicades a les XXSS de l’AFA i/o a la nostra web.