XXI Mostra d’activitats

Un any més, les nenes i nens de l’Escola ens han ensenyat la gran feina que han fet tant artística com de recerca que han aplicat als seus projectes.

Aprofitem per agrair a les famílies la gran quantitat de pastissos i dolços que van portar per fer possible el berenar dels més petits.

Us adjuntem un recull de fotografies i us animem a enviar-nos de noves si voleu ampliar la galeria.

4 thoughts on “XXI Mostra d’activitats

1. És de destacar i agrair la participació de totes les famílies en les activitats que s’organitzen en l’escola i, sobre tot, la implicació en la mostra.
    Tots i totes plegats contribuïm a donar valor al treball diari dels vostres fills i filles, d’aquesta manera som partícips en la seva formació aportant-los seguretat i afavorint la seva autoestima.

Des de l’equip docent us dono una vegada més les gràcies.

Josep

2. És de destacar i agrair la participació de totes les famílies en les activitats que s’organitzen en l’escola i, sobre tot, la implicació en la mostra.

Des de l’equip docent us dono una vegada més les gràcies.

Josep