Reunió mensual de novembre

1- COMISSIÓ DE MENJADOR
S’expliquen els canvis del menú de novembre i es continua parlant del conte “La colla del plat” i de la seva útilitat pedagògica, com a l’anterior reunió de l’AMPA.

2- COMISSIÓ DE COMUNICACIÓ
S’explica les opcions per fer el pagament del domini de la web i es decideix fer un compte de PAY PAL.
Es demana que aporti cada comissió material fotogràfic e informatiu de les activitats per poder-ne fer difusió.
S’expresa sensibilitat en les comunicacions sobre la prespectiva de gènere, es tindrà en compte.

3- COMISSIÓ DE FRUITA
Es presenta la circular que es difondrà juntament amb l’Escola.

Nova distribució d’ajuda per cursos, així les famílies ajudaran una vegada durant el curs escolar .

Dos dies mensuals d’esmorzar, de 9h a 10h.

Distribució de desembre a juny.

No hi ha dates concretes, cada mes es demanarà l’ajuda mitjançant les xarxes de l’AMPA, el grup de difusió de WhatsApp i es demana a l’Escola que també ho difongui per Bynapp.

Les famílies s’ apuntaran mitjançant el grup de difusió de WhatsApp de la clase.

4- DUBTES I PROPOSTES

Explicació de la reunió 1050è aniversari:

• Ens faran arribar el programa d’actes.
  • Propostes des de l’AMPA per a la celebració: posar logo al Facebook i web i exposició fotogràfica de la història de l’Escola.

Traspàs de la reunió de l’AMPA amb la comissió de festes de l’Escola:

• Hi haurà concert de Nadal.
  • Hi haurà Carnestoltes, es farà rua i consignes. L’Escola ens proposa celebrar Carnestoltes només els anys que ho faci l’Escola , però l’AMPA no ho troba adequat per la il.lusió que tenen el infants per aquesta calebració.
  • Es farà Sant Jordi, amb intercanvi de llibres. Es demanarà ajuda a les famílies.
  • Xocolatada de Nadal: Ed. infantil demana pà amb xocolata i primària la meitat pà amb xocolata i la meitat xocolata desfeta.
  • Es comenta el desig d’eliminació de plàstic de l’Escola, amb festes com la xocolatada proposen gots reutilitzables. Des de l’AMPA es demanaran pressupostos, però no entra dins de les despeses asumibles de l’AMPA aquest any i no sabem si ho podrem assumir.

La xocolatada solidària serà el 14 de febrer, l’AMPA ja està inscrita.

Traspàs de la reunió de la Comissió Mixta de la Reforma Horària ,malgrat l’esforç i el treball dut a terme aquest darrer any, veuen poc viable la proposta, per l’oposició de la Conselleria. Es parla de la Fundació Bofill.

Traspàs de l’última reunió del Consell Escolar i els debats creats per la informació que arriba a les famílies dels diferents suports que té l’Escola i per la valoració de les reunions d’inici de curs .

Propera reunió el dia 3 de desembre del 2019