REUNIÓ AMPA 15.01.2019

Hola Famílies,
us fem cinc cèntims de què  s’està coent a l’Ampa en aquests moments:

COMISSIÓ MENJADOR:

• Al febrer comença l’activitat de TAST, on es donarà a provar als nens i de forma voluntària diferents plats de temporada.
  • La Gemma i la Raquel causen baixa de la comissió donant el relleu a l’Emma i la Montse. Per al traspàs de coneixement, la Gemma i la Raquel presenten per escrit les línies de treball que s’han dut a terme aquests anys.
  • Es continua investigant l’origen de les queixes de 7 famílies per dona’ls-hi resposta el més aviat possible.
  • Es decideix fer arribar a les famílies durant els propers mesos les línies de treball de la comissió de menjador.

COMISSIÓ COMUNICACIÓ:

• S’acorda l’us del CANVA de l’Ampa com a eina corporativa per a tot material gràfic de l’ampa.
  • Les diferents comissions es comprometen, sempre que sigui possible, a facilitar tota informació que hagi de ser difosa amb una setmana d’antelació.
  • Després d’una comparativa amb diferents empreses proveïdores, l’Ampa acorda donar continuitat al hosting actual de la pàgina web, on s’ha negociat el cost a la baixa amb ampliació de serveis.

CONSELL ESCOLAR:

• El simulacre d’evacuació realitzat satisfactòriament per a les instal·lacions actuals.
  • Les propostes fetes per AMPA a l’Ajuntament per retirar el cendrer i el pivot de la porta del col·legi i un pàrquing per a patinets i bicis, no arriben a una solució.
  • Manca d’adequació del mobiliari del menjador per als nens de cicle infantil. Queda el tema pendent per falta d’espais.
  • Davant el tema de la problemàtica sorgida amb el menjador la posició de l’AMPA ha estat la de continuar amb les directrius de la guia saludable.
  • REUNIÓ AMB DIRECCIÓ ESCOLA: L’escola proposa realitzar 1 reunió mensual amb l’AMPA i que tota comunicació sigui via e-mail general de l’AMPA
  • Explicació del sistema que han fet servir davant les joguines noves per al pati gran

DUBTES I PROPOSTES:

• Manca de participació de les famílies en la campanya “LA FRUITA A L’ESCOLA”, si no s’aconsegueix més participació i ajuda per part de les famílies i l’escola s’abandonarà projecte per falta d’implicació.
    • Dificultats per canviar d’entitat bancària davant les altes comissions, es continua buscant altres propostes.
    • La comissió de sisè ingressa al compte corrent de l’Ampa la recaptació obtinguda per festa fi de curs.

Propera reunió: 5 de febrer, 19.30h al local de l’Ampa.

Totes les famílies de l’escola son benvingudes!