llibres de text curs 2020-2021

Un any més, COMERCIAL GIRONA ens ofereix la possibilitat d’adquirir els llibres a través del servei que ha contractat l’AMPA per aquest proper curs 2020/2021:

Com funciona i qui pot accedir al servei?
Comercial Girona, la distribuïdora de llibres contractada, prepararà els lots amb els diferents llibres necessaris per al proper curs per a totes aquelles famílies que desitgin adquirir-los.

On efectueu la reserva i quan?
Podreu adquirir els llibres a través de la pàgina web de la distribuïdora. Les dades per accedir-hi i el termini en el qual podreu fer la compra són:

NO S’OBRIRÀ UN NOU TERMINI; per tant és important fer la reserva dins el període establert.

Quin és el procediment?
Caldrà accedir a la web de la distribuïdora mitjançant l’adreça que us hem facilitat.
En primer lloc, us haureu de registrar com a pares, mares o tutors dels alumnes i crear el vostre compte indicant les vostres dades de contacte i una contrasenya (us heu de registrar encara que ja ho féssiu l’any passat, no serveix el mateix compte). Això us permetrà consultar les comandes que hàgiu efectuat sempre que vulgueu i durant el termini indicat.
Seguidament, podreu seleccionar el curs que farà el vostre fill/a i els llibres i folres que desitgeu adquirir; tot indicant si els voleu adquirir com a socis de l’AMPA o com a no socis.
Finalment, es demanarà que seleccioneu l’adreça de lliurament, indiqueu el nom de l’alumne/a i que efectueu el pagament.

Teniu algun avantatge si sou socis de l’AMPA?
Els socis de l’AMPA gaudiran d’un descompte sobre el preu de venda al públic dels llibres que constarà aplicat en els preus de la web.

⦁ Podeu demanar els llibres folrats?
Si voleu els llibres folrats (en les ocasions que així es pugui), caldrà que també seleccioneu en la vostra comanda els folres dels llibres que adquiriu. Es tracta d’un folre de plàstic termo-segellat a mida del llibre. El servei de folrat té un cost de 2€/unitat.

Quins mètodes de pagament hi ha?
Tindreu dues opcions a escollir:
Targeta de crèdit/dèbit.
Mitjançant una transferència bancària o per caixer automàtic al compte de LA CAIXA ES57 2100 0002 5602 0198 2620 fins el dia 29 de juliol.
Aquesta darrera opció us permet FRACCIONAR el pagament; és a dir, podeu efectuar tants ingressos com vulgueu; sempre i quan, el dia 29 de juliol hagi quedat tot pagat.
És important que al fer qualsevol pagament indiqueu el NOM i el CURS de l’alumne/a o bé EL NÚMERO DE COMANDA.

Com rebreu els llibres?
Tindreu dues opcions a escollir segons si seleccioneu les despeses addicionals de transport:
Opció 1: Els llibres encarregats i pagats, us els lliurarem a l’escola i els vostres fills/es els trobaran a l’aula a l’inici de curs. (En aquest cas, NO s’han de seleccionar les despeses de transport; doncs els cost de l’enviament és 0€)
Opció 2: Rebre els llibres directament a casa vostra. Aquesta opció té un cost de 4,55€ per comanda. (Aquí si HEU de seleccionar les despeses d’enviament).
En el cas que algun llibre estigui esgotat en el moment de l’entrega, aquest es cobrarà i es lliurarà directament als alumnes a classe, per tant no tindreu la molèstia d’anar diverses vegades a adquirir-los.