LLIBRES DE TEXT CURS 2017-2018

Benvolgudes famílies,

Un any més ens dirigim a vosaltres per informar-vos sobre la venda de llibres del curs vinent 2017/18. Aquest any la data de la venda serà:

DIMARTS 11 DE JULIOL

MATÍ: 11:00h A 14:00h

TARDA: 16:00h A 18:00h

Com altres anys, la venda es farà a l’escola a càrrec d’ABACUS, els quals ens ofereixen un descompte del 20% respecte el preu de venda oficial i ens donen l’opció de pagar en tarjeta de crèdit o efectiu.

Per poder beneficiar-se dels descomptes que ofereix ABACUS, cal ser soci de l’AMPA. Per això el dia de la venda dels llibres estarem a la porta del local de l’AMPA on podreu pagar la quota de 25€ anuals per família, en efectiu, per fer-vos socis.

RECORDEU TOTS SOM AMPA

Per això és important ser soci de l’AMPA. Apart de diposar del descompte del 20% en la compra dels llibres de text, amb les quotes dels socis de l’AMPA es poden organitzar diferents celebracions durant el curs, fer tallers i dur a terme diversos projectes. Des de l’AMPA també es gestionen assumptes cabdals per l’escola com el servei de menjador, acollides i activitats extraescolars.  I cada any des del centre se sol.licita la col·laboració de l’AMPA per a projectes de l’escola.

Si teniu qualsevol dubte, a la web de l’AMPA trobareu tota la informació.També ens podeu enviar un mail al nostre correu: ampaescolasantcliment@gmail.com

Moltes gràcies a tots/es.

Fes click aquí si voleu veure el llistat de llibres per al proper curs