Informació sobre el servei d’acollida matinal pel curs 2015-2016

acollidaPer tal de facilitar la conciliació de la vida laboral amb els horaris escolars, l’AMPA posa a la vostra disposició un servei d’acollida matinal previ a l’inici de les classes, de les 8:00 hores fins a les 9:00 hores, durant tots els dies lectius.

Aquest servei està pensat per a les famílies on els pares comencen a treballar molt d’hora al matí i necessiten que els nens i les nenes estiguin atesos mentre no comencen les classes, oferint un espai agradable i lúdic. També està pensat per a les famílies que necessiten utilitzar aquest servei d’una manera esporàdica i puntual.

Quines són les novetats per al proper curs?

S’estableixen dos tipus d’horaris amb quotes diferenciades:

—> Servei d’acollida de 8.00 a 9.00h amb una quota mensual de 28€

—> Servei d’acollida de 8.30 a 9.00h amb una quota mensual de 15€

—> Servei d’acollida esporàdic amb una quota de 3€/dia

PREINSCRIPCIONS:

Per tal de poder fer una previsió de participants i, per tant, de monitors, en el servei, us demanem que ompliu el full de preinscripcio que us adjuntem  i el retorneu omplert al local de l’AMPA DEL 25/5 AL 29/5 DE 2015.

Per a qualsevol dubte o informació sobre qualsevol del serveis us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 934 744 950 o del correu electrònic coordinacio@ziga-zaga.com. Persona de contacte: Isabel Santero.

Organitza: AMPA Escola St. Climent

Gestiona: