Informació sobre activitats extraescolars pel curs 2015-2016

extraescolars

A continuació detallem les activitats extraescolars que oferirem per al curs 2015-2016: extraescolars

PREINSCRIPCIONS:
Per tal de poder fer una previsió de participants en les activitats extraescolars i fer una apro-ximació dels grups per a cada una de les activitats que hi haurà, us demanem ompliu el full de preinscripció que us adjuntem  i el retorneu omplert al local de l’AMPA DE L’11/5 AL 15/5 DE 2015.

Per a qualsevol dubte o informació sobre qualsevol del serveis us podeu posar en contacte amb nos-altres a través del telèfon 934 744 950 o del correu electrònic coordinacio@ziga-zaga.com. Persona de contacte: Isabel Santero.
Organitza: AMPA Escola St. Climent

Gestiona:

Ziga Zaga

2 thoughts on “Informació sobre activitats extraescolars pel curs 2015-2016

1. M’agradaria saber el perque s’ha incrementat en 6 € el preu de l’activitat d’extraescolar?
    Ens podrieu informar tambe d’aquest model nou de gestio que sembla que s’ha externalitzat a l’empresa Ziga-Zaga?
    I per ultim, quan pogueu, publiqueu l’activitat i cost de l’extraescolar de Piscina, que ens agradaria que continues de la mateixa manera en quan a piscines, dies i preus.

Gracies,

• Han incrementado inglés (6€), y además el precio del material escolar se incrementó 15€ en dos años (un 15%).
      Como está la situación, creo que estamos más bien en condiciones de ajustar precios que de incrementarlos.