DOCUMENTAL ESCOLES INNOVADORES

A l´ATRIUM DE VILADECANS aquest mes de Maig i dintre de la xarxa local d´Escola Nova 21 Delta LLobregat Oest, de la qual formen part els centres de Viladecans, Castelldefels i Sant Climent de LLobregat, es procedirà al visionat d’un documental on es presenta una experiència innovadora. Es tracta d’un centre d’E.E.U.U. El documental és interessant perquè dibuixa un patró metodològic innovador on segurament reconeixereu molts elements a la nostra escola.

S´obre aquest visionament a tota la Comunitat Educativa, pares, mares, i també empreses, entitats, associacions, membres de la Xarxa d’Innovació Educativa, etc.Per això s’ha organitzat un passi el proper dimecres 17 de maig a Atrium Viladecans, a les 17.30 hores. Tothom hi està convidat.

Per assistir i més informació, aquí: