Bústia de suggeriments del menjador

Hola pares,

Des de l’AMPA us volem informar de la posada en marxa d’una bústia de suggeriments per al servei del menjador. La nostra idea és que els pares i mares dels nens que utilitzen aquest servei puguin enviar consultes, queixes i suggeriments sobre el mateix.bustia

Aquests missatges, que poden ser anònims, seran oberts en una comissió conjunta en la qual participarà la comissió del menjador de l’AMPA, l’escola, així com l’empresa que s’encarrega del servei de menjador.

Podreu trobar aquesta bústia de suggeriments al local de l’AMPA, obert en les hores d’entrada i sortida dels nens de l’escola.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració, entre tots farem una escola millor!

2 thoughts on “Bústia de suggeriments del menjador

1. Jo estic contentissima amb aquest servei, vaig necessitar suport durant una temporada amb el meu fill perque no menjava molt be i ens van ajudar moltissim des del menjador de l’escola. Ara el problema està sol·lucionat i ells tenen molt a veure!!! Mil Gràcies!!