3a edició de la Xocolatada Solidària per Sant Joan de Déu

CARTELL DE LA XOCOLATADA SOLIDÀRIA A L’ESCOLA

Amb molta il.lusió el 14 de febrer celebrarem la 3a XOCOLATADA SOLIDARIA a l’escola, contra el càncer infantil.

Ens encantaria tornar a sentir el vostre recolzament un any més. La vostra generositat ajudarà a la lluita contra el càncer infantil.

Enguany també tindrem una paradeta de POLSERES CANDELA. Junts per la mateixa causa!!

POLSERES CANDELA A L’ESCOLA

I també EL MENÚ DEL PETIT col.labora oferint la xocolata desfeta.

Moltes gràcies per ajudar a aquesta causa any rere any.

COL.LABORA EL MENÚ DEL PETIT AMB LA XOCOLATA DESFETA.

Cada any es diagnostiquen 1200 nous casos de càncer en nens i adolescents a Espanya. la recaptació total de les xocolatades de l’any passa,t que van ser 400.717€, es van finançar 5 projectes:

4 projectes d’ investigació de tumors sòlids i leucèmies a pediatria, alguns en col.laboració amb diferents hospitals d’Espanya, liderats per l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona,

i 1 projecte d’Oncologia Pediàtrica Integrativa per donar suport a les famílies que busquen teràpies complementaries als tractaments tradicionals

Un cop més TACA’T PEL CÀNCER INFANTIL!!!

COL.LABORA!!!!!